[VIDEO] “Adik Tak Tahu Jangan Komen, Jatuh Fitnah.. Bibir Akak Memang Tebal, Kalau Pakai Merah Dia Jalan Dulu” – Norkhiriah

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Terkilan dengan orang zaman sekarang yang pergi ke sekolah tetapi ibarat tiada adab. Malah, sekarang kurangnya kesedaran sivik, pada orang yang lebih tua daripada mereka.

Join Group Koleksi Kata Hikmah
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Turut sama terkena tempias apabila netizen meninggalkan komen yang mengatakan Norkhiriah menjalani rawatan  filler bibir.Min pasti setengah dari kita tahu apa itu filler bibirkan?, ia adalah satu prosedur kosmetik yang digunakan untuk membuat bibir menjadi tebal, penuh, dan berisi.

Bagi artis-artis luar negara mahupun dalam negara ia menjadi satu kebiasaan untuk nampak cantik. tapi lain pula dengan Norkhiriah, dia sangat bersederhana dan sempoi.

Pelakon kecik molek ini, sudah kita kenali becok mulutnya. kadang kala ada kelakarnya. mempunyai bakat yang sangat hebat dalam lakonan.

Bebebrapa jam yang lepas, Norkhiriah ada memuat naik satu video dalam kapsyennya disitu khas buat netizen. Menerusi video tersebut, Noorkhiriah tiada niat untuk menghambur perasaan kecewa, cuma menasihati netizen agar berhemah apabila berkata-kata takut nanti jatuh fitnah. apa yang kita belum pasti tahu, jangan memandai hendak menuduh atau syak wasangka.

VIDEO:

APA KATA NETIZEN:Kalau Pakai Merah Dia Jalan Dulu

Bibir Kyle Jenner ka.. Letops Gitu

Bibir Dulu Kini Dan Selamanya

Tak Tersengaja Bibir Ku Bergerak Mengikut Rentak

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: IG khiriah17via soyalemon

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *