Niat Untuk Ambil Gambar Keluarga Tetapi Bila Dilihat Teliti Ada Sesuatu Yang Tidak Sepatutnya Ada Di Dalam Gambar Tersebut

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Kita memang sedia maklum bahawa wujudnya makhluk makhluk lain selain manusia yang menghuni dunia kita. Dalam kitab Al-Quran pun ada menyebut. Jin dan syaitan sememangnya wujud dan kerja mereka hanya untuk sesatkan umat Nabi Muhammad SAW. Ada kalanya kita memang akan tidak sengaja ternampak entiti entiti ini di depan mata. Kisah ini berlaku kepada keluarga ini. Mari baca.

Join Group Koleksi Kata Hikmah
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Waktu bersama sama macam ni tentu waktu terbaik mengabadikan kenangan untuk di imbas di masa akan datang.

Seperti kebiasaan nya keluarga ini berfoto bersama sama dengan gembira..namun ternyata ada sesuatu yang pelik bila melihat hasil foto mereka.

Perhatikan baik baik ketika foto keluarga ini di zoom dalam jarak lebih dekat. Lihat apa yang entah dari mana tiba tiba ada mentioning ikut berfoto bersama keluarga ini.

Giler! Meremang bulu roma beb bila di perhatikan. Semua yang melihat foto ini ternyata terkejut habis bila mengetahui ada sesuatu di belakang mereka pada waktu itu..

Jom saksikan video ini sampai habis dan perhatikan apa yang di maksud kan.

Pada pendapat anda semua apa kah yang tiba tiba muncul itu? Apakah ada sesuatu entiti lain yang ikut sama ingin berfoto atau pun secara kebetulan ianya lalu di situ.

Meremang juga bila tengok betul betul. Jangan lupa like dan kongsi kan video ni dengan rakan.

Sila tonton video:

Jika anda suka dengan artikel ini, jangan lupa untuk kongsi di laman facebook anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *