GAMBAR ANAK LISDAWATI YANG CUN HABIS. RAMAI OFFER DIRI MAHU JADI MENANTU LEPAS LISDAWATI KONGSIKAN GAMBAR DI MAJLIS KONVO

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Jika anda masih ingat, Gempak pernah kongsikan kisah kejayaan anak pelakon Fauzi Nawawi, Hanna Faresha yang pernah mendapat keputusan cemerlang 10 A dalam SPM tahun lalu. Akhirnya, Hanna yang menyambung pengajian di Intec Education College sudah bergraduasi kelmarin.

Join Group Koleksi Kata Hikmah
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Bagaimanapun, apa yang lebih menarik perhatian apabila isteri Fauzi, pelakon Lisdawati sendiri berkongsi foto anak tirinya itu di laman Instagramnya. Ramai antara lain selain mengucapkan tahniah turut ‘mencuba nasib’ menawarkan diri untuk menjadi menantu pasangan Fauzi dan Lisdawati itu.

” Mama Lisdawati, tak nak jadikan saya anak menantu ker?” tulis seorang pengguna yang dikenali sebagai @mohdfaizalhisham.

” Hi Mama,” tambah @mahadie_mohd.

Bukan itu sahaja, ramai yang turut memuji kecantikan Hanna yang boleh diibaratkan seperti adik Lisdawati.

” Cantik ibu dan anak, macam siblings je,” tulis salah seorang pengguna lain.

Terdahulu, Hanna, 19, merupakan anak hasil perkahwinan Fauzi bersama bekas isteri sebelum Fauzi mendirikan rumah tangga dengan Lisdawati. Apapun, tahniah kami ucapkan atas kejayaan Hanna!

Sementara sebelum ini, pelakon dan pengarah Fauzi Nawawi gembira kerana anaknya, Hana Farisha mendapat keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

Hanna, merupakan anak hasil perkahwinan Fauzi bersama bekas isteri sebelum Fauzi mendirikan rumah tangga dengan aktres Lisdawati.

“ Perasaan saya tidak dapat digambarkan dengan kata-kata. Saya sangat gembira apabila anak saya memberitahu keputusan SPM yang diperolehinya.

“ Saya sendiri tidak menjangkakan dia akan mendapat 10A kerana sebelum ini, sewaktu peperiksaan percubaan SPM, dia hanya mendapat 9A sahaja,” kata Fauzi ketika dihubungi oleh Astro Gempak.

Selain itu, Fauzi juga membuktikan yang perpisahannya bersama bekas isteri bukan pengahalang untuk anaknya berjaya dalam pelajaran.

“ Bekas isteri saya seorang penjawat awam. Dia mementingkan pelajaran, sama seperti saya dan Lisdawati terapkan kepada anak-anak. Walaupun kami sudah tidak bersama, kami berhubung baik demi anak-anak.

Sebelum ini, anak sulung saya turut mendapat keputusan cemerlang dalam SPM dan kini melanjutkan pelajaran di Universiti Malaya.

“ Perpisahan saya dengan bekas isteri bukan penghalang anak-anak untuk berjaya kerana cara mendidik mereka harus betul dan pelajaran serta keperluan harian mereka harus diberikan keutamaan.

Saya, bekas isteri dan Lisdawati sama-sama memberikan tumpuan kepada anak-anak supaya mereka pentingkan pelajaran dan agama.

Boleh admin Orang Kita kenal juga gadis tersebut, admin ni masih single, hensem dan sado hokay..hehe

SUMBER

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *