Saja Bawa Cincin Jin Dalam Solat Jumaat. Apa Jadi Seterusnya Amat MENGEJUTKAN!

Saja Bawa Cincin Jin Dalam Solat Jumaat. Apa Jadi Seterusnya Amat MENGEJUTKAN!

Saja Bawa Cincin Jin Dalam Solat Jumaat. Apa Jadi Seterusnya Amat MENGEJUTKAN | Saya Luv Islam – Seorang lelaki dengan berani saja bawak cincin yang ada jin ke dalam masjid untuk solat jumaat. Tidak pasti apa niat sebenarnya tapi apa jadi seterusnya amat mengejutkan. Ada video.

BAWA CINCIN JIN KE DALAM MASJID
Untuk terus menonton video ini teruskan scroll ke video nya di bawah..

Video ini memaparkan kejadian sebenar yang berlaku di sebuah masjid ketika Solat jumaat. Seorang pemuda yang di katakan memakai Cincin yang berisi dengan makhluk alam lain menerima akibatnya sendiri..

Solat merupakan kewajipan kita sebagai seorang umat islam. Dan ketika solat ada tatatertib tertentu yang sepatutnya kita patuhi.

Solat adalah waktunya kita mengadap Tuhan Yang Maha Esa dan waktu inilah kita kena bersedia dari segi apa saja agar solat yang kita lakukan diterima oleh Nya.

Solat juga bukan perkara yang main main kerana jika di anggap begitu saksikan video ini dari awal Sampai lah habis dan lihatlah baik baik apa yang telah berlaku.

Semoga video ini akan menjadi satu pengajaran yang berguna buat kita semua. Dan ingatlah bersekongkol dengan makhluk makhluk dari alam lain iaitu alam ghaib seperti jin ini adalah sesuatu yang dilarang Kearns buruk akibatnya yang akan terjadi kelak.

Sumber: Saya Luv Islam

.

Amalkan Dua Ayat Ini, InsyaAllah Wajah Anda Akan Berseri-Seri, Manis Dipandang dan Disayangi Orang.

Keistimewaan dan manfaat dua ayat Surah Yusuf dan Taha. Al-Qur’an merupakan salah satu anugerah dari Allah SWT kepada seluruh umat Islam yang tidak ternilai harganya. Selain menjadi pedoman hidup, amat banyak manfaat dan fadhilat yang tersembunyi di dalam Al-Qur’an untuk seluruh umat manusia terutama dari segi perubatan dan pemulihan

Memandangkan amat banyak persoalan berkaitan permasalahan jodoh dan perhubungan sama ada hubungan di antara ibu bapa, suami isteri atau teman-teman, makanya ana ingin berkongsi kepada antum semua dua ayat yang amat bermanfaat.

Surah Yusuf Ayat 4

“Idz Qaala Yuusufu Li Abiihi Yaa Abati Inni Ra Aitu Ahada’ Asyara Kaukabauw Wasy Syamsa Wai Qamara Ra aituhum Lii Sajidin”

Bermaksud:

Ingatlah ketika Yusuf berkata kepada ayahnya,“Wahai Ayahku, sesungguhnya aku bermimpi melihat sebelas buah bintang, matahari dan bulan kelihatan semuanya sujud kepadaku…”

Kelebihan surah Yusuf ayat 4, ianya bagus diamalkan jika kita sentiasa perlu berjumpa orang atas urusan kerja. Khasiat ayat ini :

1 – Manis dipandang orang.

2 – Wajah menjadi berseri-seri.

3 – Sentiasa disayangi oleh sesiapa sahaja.

Kemudian Sambung Surah Taha Ayat 39

“Wa-alqayka ‘alayka mahabbatan minnii walitushna’a’laa ‘ainii”

Caranya:

Setiap kali bertemu atau bersua dengan kekasih/isteri/suami, bacalah kedua ayat ini. Untuk dapatkan kesan yang baik, hendaklah diamalkan selalu membaca dihadapannya. Tidak perlu membaca dengan kuat, memadailah dengan hanya membaca di dalam hati. Selain itu agar dikasihi masyarakat, bacalah kedua-dua ayat ini setiap kali lepas solat sebanyak 3 kali.

 

Cara mengamalkannya :

#Baca Kedua-dua potongan surah yusuf ayat 4 dan surah Taha ayat 39.

#Baca 3 kali kemudian sapu pada muka anda.

#Amalan ini juga sesuai bagi mereka yang sukar dapat jodoh.

#Jangan membaca tanpa memisahkan ayat tersebut. Surah Yusuf, ayat 4 dibaca sehingga selesai, kemudian berhenti sebentar dan teruskan membaca keratan surah Taha, ayat 39. Jangan disambungkan terus dengan bacaan surah Yusuf. Paling mudah sebelum baca ayat, mulakan dengan bacaan ta’awwuz (A’uzubillahi Minash Shyaitan nir Rajeem) terlebih dahulu.

Semoga Bermanfaat. Wallahualam

Add Comment