3 Hari Kereta Ini Parking Dalam Rumah Tapi Masalahnya Siapa Pemilik Kereta Tak Kenal

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Hampir seminggu buntu memikirkan pemilik kenderaan yang meletakkan kereta di parkir rumahnya, seorang pengguna fa ce bo ok meluahkan perasaan ge ram akan tindakan tidak bertanggungjawab individu tersebut. Beliau yang tidak mengenali pemilik kenderaan itu berkata, beliau terkejut apabila individu berkenaan didakwa secara tiba-tiba mening galkan kenderaan di parkir rumahnya tanpa diketahui tujuan.

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Puas bersabar menunggu pemilik kenderaan muncul, beliau kini memberi tempoh selama tiga hari kepada pemilik kenderaan itu bagi mengambil semula kereta sebelum tiada pilihan lain selain memanggil track penunda bagi menunda kereta tersebut.

Viral kat sini kot-kot owner dapat tengok..

Assalamualaikum dan selamat petang. Saya nak tanya.. Ada tak sapa-sapa kenal dengan kereta Proton Saga bernombor plat W ni.. Saya tak tau tuan punya kereta ni sapa, kenal jauh sekali la. Saya tak tau apa tujuan dia, tiba-tiba datang rumah dan parking kereta dia kat dalam garaj kereta saya.

Minta izin pun tak, tiba-tiba je kereta dia parking kat situ. Boleh bayang tak macam mana perasaan ada orang luar yang tak dikenali datang parking kereta kat rumah kita tanpa bagitahu atau minta izin terlebih dahulu? Korang rasa?? Saya ni boleh bersabar lagi la (nak sedapkan hati mungkin tuan punya kereta ni nak tumpang sekejap je kot) walaupun terkejut tah kereta sapa la parking ni!!…

TAPI SEHINGGA KE HARI NI, KERETA NI DAH PARKING LEBIH DARI SEMINGGU. Saya minta maaf bukan nak aibkan dia. Tapi saya tak tau mcm mana cara lagi nak cari tuan punya kereta ni!! Minta tolong sangat-sangat kalau ada sapa-sapa yang kenal dengan pemilik kereta Saga ni atau dia yang sedang membaca status ini, minta tolong ALIHKAN KERETA DENGAN KADAR SEGERA!!

Saya bagi tempoh 3 hari je untuk tuan punya kereta ni alihkan kereta dia. Jika selepas tempoh tersebut, kereta masih belum dialihkan, saya terpaksa panggil Truck Tunda untuk MENUNDA kereta ni..Sekian, wassalam..

Sumber : Gabungan Anak Terengganu Kredit: Siakap Keli via klviral

Add Comment