Suka Makan Makanan Karbo Ringkas Dan Jajan, Baca Dulu Penjelasan Fakta Dari Dktor Ini

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Zaman sekarang ni kita sendiri tak boleh nak elak dari ‘ra cun’ yang ada dalam makanan kita, betul tak? Yelah, dengan pewarna makanan, gula tiruan, fast food lagi, semua tu menjadikan kita tak sihat. Lagi parah, kesan yang kita dapat dari makanan tak berkhasiat macam ni adalah selepas kita tua nanti. Pergh!

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Sebab tu mak ayah kita dulu-dulu tak bagi kita makan makanan junkfood ni. Jajan la senang cite. Sebab ada banyak bahan ki mia yang boleh membaha yakan kesihatan. Sekarang ni pun dah ramai anak muda ada darah tinggi, ken cing manis, sa kit jantung, obe siti dan macam-macam lagi, kan? Jom baca fakta sebenar dari doktor ni.

Amanah & tanggungjawab

Tak rasa bersalah

Penyebab penya kit kronik

Umur 20 dah ada penya kit kro nik

Sumber: Dr Zubaidi Hj Ahmad

Add Comment