Pasang Niat Ingin Berumahtangga, Ini Cara Kumpul Duit Kahwin RM57K Dan Beli Rumah 200k

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Zaman sekarang ni kalau gaji dalam RM4k pun boleh katakan cukup-cukup makan je. Nak bayar sewa rumah, bil telefon, bil api air, barang dapur.. Eh macam-macam lagi lah. Tu belum masuk lagi bahagian nak belanja girlfriend semua. Ada juga sesetengah orang buat loan untuk kahwin sebab nak harapkan duit gaji tu? Harapan la.. 

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Justeru itu, jom kita lihat bagaimana cara dan langkah-langkah untuk atasi masalah kewangan kita ni. Harap-harap dapat lah membantu.

Bagaimana nak kumpul duit kahwin & beli rumah?

Ini 3 cara yang boleh anda lakukan

Hasil yang dapat di sijil pertama & kedua

Ramai orang kerja lebih 6 tahun tapi masih tak mampu beli rumah

Terima kasih. Guna sebaiknya

Add Comment