Minum Sikit, Tapi Habis Segala Angin Dalam Tubuh Akan Keluar. Lelaki Dan Perempuan Patut Cuba

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Kalau sebelum ini semua makanan anda dah merasa, sekarang masa untuk ‘rawat’ semula.

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Haaa… lepas beraya sakan, eloklah baiki tubuh badan balik. Mana yang makan main tibai tu lagi elok amalkan petua Cik Pooja ini, confirm segala angin dalam tubuh badan akan keluar. Jom semak macam mana cara nak hasilkan minuman berkhasiat ini..

Korang pernah tak alami masalah angin pu ting be liung dalam perut? Dok terasa cam gedebuk gedebak berkelodak meletop-letop dalam perut.

Alhamdulillah… suami cik pooja serasi ngan air ni, kalau minum je mesti keluar habis segala angin puting beliung.

Bahan-bahannya:

1 1/2cwn air panas

halia (kena banyak… kalau sikit tak berkesan)

1 uncang teh

3sb gula

1/2 bj lemon (diperah amik airnya)

(Kalau tak ada lemon boleh gantikan dengan 1@2bji limau nipis yang banyak jusnya)

1. Semua bahan disatukan dalam air panas (halia dipotong dan diketuk-ketuk pecah macam dalam gambar)

2. Kacau sebati, tunggu 20-25 mnit baru diminum ya. (boleh simpan dalam peti sejuk… minum sejuk-sejuk pun sedap.

Add Comment