Sih1r Tafriq Adalah Sih1r Pemis4h Hubung4n Suami Isteri Dan Doa Boleh Diamalkan Untuk Elak Sih1r Ini

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Assalamulaikum.. Sihir tafriq adalah sihir yg digunakan untuk memisah pasangan suami isteri yang baru berkahwin dan ada juga kepada pasangan yang sudah lama berkahwin. Sebabnya kerana sakit hati atau hasad deng ki (PHD) kepada pasangan ini yang hidup aman dan bahagia . Hati orang kita tak tahu.

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Dihadapan kita nampak baik sahaja tetapi dibelakang kita, niat jahat mereka setelah tengok suami-isteri ini dengan kehidupan yang bahgia dan diberi Allah rezeki yang melimpah. Doa ini jika diamalkan selain dapat mengelak sihir tafriq, sebagai doa mengekalkan kebahagiaan rumahtangga sehingga akhir ha yatnya kecuali berpisah kerana kema tian.

Dari Jabir RadhiyaALLAHu berkata: RasululluLLAH SAW bersabda:

“Sesungguhnya Iblis meletakan singgahsananya di atas air, kemudian ia mengirim pasukannya. Serendah-rendah mereka adalah yang paling besar dalam melakukan godaan/gangguan. Seorang dari mereka berkata “saya telah melakukan perkara ini dan itu”, maka berkata Iblis “kamu tidak melakukan apa-apa”, Kemudian seorang lagi datang dan berkata “Saya tidak meninggalkannya (manusia) sehingga saya pisahkan antara suami dan isterinya”, Iblis berkata “Ya, kamulah (yang betul hebat)” (Riwayat Muslim)

Amalkan ketiga-tiga ayat ini setiap kali selepas solat wajib. Mohon padaNya supaya dipelihara dan dilindung oleh niat ja hat orang.

*Ayat Doa yang pertama :

Maksudnya:

Setelah mereka campakkan (benda-benda itu), Nabi Musa berkata: “Apa yang kamu datangkan itu, itulah sihir sesungguh Allah akan mendedahkan kepal suannya (dengan mukjizat yang dikurniakanNya kepadaku) sesungguhnya Allah tidak akan menjayakan perbuatan orang-orang yang melakukan kero sakan. (Surah Yunus ayat: 81)

*Ayat Doa yang kedua :

Maksudnya:

Tidak ada sesiapapun selain Allah yang dapat menahan atau menghapuskan huru-hara “hari kia mat” itu. (Surah Najm: ayat: 58)

*Ayat Doa yang ke tiga :

Maksudnya:

Dialah Yang Awal dan Yang Akhir, Yang Zhahir dan Yang Bathin; dan Dia Maha Mengetahui segala sesuatu. (Surah Al-Hadid: ayat: 3).

P/S : Yakinlah segala yang berlaku adalah atas izin Allah SWT. Bukan bomoh atau syaitan yang berkuasa menentukan sihir ini. Perbuatan yang baik diminta, syurga balasannya. Perbuatan yang ja hat dipohon, neraka tempatnya.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber rahsiarumahtangga

Add Comment