Viiral Video Anak Kecil Ini Tiba-Tiba Menangis Kuat di Klinik, Alasannya Meng3jutkan Ramai.

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Bagi seorang anak kecil, bertudung boleh jadi bukan pilihannya. Kebanyakan anak kecil bertudung tentu saja karena dipakaikan oleh orangtuanya.

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Sudah tentu kebanyakan anak kecil belum tahu apa makna memakai tudung. Tapi video yang satu ini membuat banyak netiizen geli hati melihatnya. Video ini sebenarnya sudah tular di media sosial iaitu seorang anak kecil perempuan yang sedang diperiksa doktor tiba-tiba menangis.

Ceritanya begini, doktor yang merawat anak kecil ini menyuruhnya membuka tudung. Namun reaksi anak kecil ini sangatlah mengejutkan. Anak kecil ini menolak membuka tudung lalu menangis, anak kecil ini berusaha menjawab mengapa ia tak mau membuka tudungnya.

“Maluuu…” teriaknya sambil menangis.

Melihat anak kecil ini tidak mau membuka tudungnya dan menangis, doktor hanya menyuruhnya untuk membuka mulutnya untuk diperiksa.

Ramai netiizen merasa kagum bila mereka melihat video ini. Antara komen netiizen..

“Masyah allah ini pasti karena didikan dari orang tuanya. Ya Allah semoga ana bisa dapat anak seperti ini aamiin,” tulis Ibnuumar Umar.

Video anak kecil telah ditonton ribuan orang. Anak kecil ini namnya Aishwa Nahla, ternyata anak ini sudah terkenal di media sosial. Dia lahir di Palembang, dan kini baru berusia 3 tahun. Yang istimewanya, meski Aishwa Nahla masih kanak-kanak, ternyata dia sudah sangat pandai bershalawat.

Video Aisha Nahla Menangis: 

Videonya tengah bershalawat di YouTube maupun Instagram.

Terima kasih kerana membaca. Jika anda suka dengan kisah ini. Sila berikan sokongan dengan KONGSI bersama rakan anda supaya kami dapat terus berusaha menyediakan kandungan berkualiti buat tatapan komuniti semua.

Add Comment