Setelah Makan Bawang Putih Saat Perut Kosong, ini yang akan terjadi pada tubuhmu

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Setelah Makan Bawang Putih Saat Perut Kosong, Ini Yang Akan Terjadi Pada Tubuhmu!

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Selamat datang ke channel Hot Vids.Kami menyajikan pelbagai video informasi dan gaya hidup untuk tontonan anda.

SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK TERUS TONTON VIDEONYA JIKA ANDA KESUNTUKAN MASA UNTUK MEMBACA

Bawang putih berasal dari Asia Tengah dan timur laut Iran, dan telah lama menjadi perasa yang lazim di seluruh dunia, dengan sejarah beberapa ribu tahun penggunaan manusia dan penggunaan. Ia diketahui oleh orang Mesir purba, dan telah digunakan sebagai perasa makanan dan sebagai ubat tradisional. China menghasilkan kira-kira 80% daripada bekalan bawang putih dunia.

Allium sativum tumbuh di alam liar di kawasan-kawasan di mana ia telah menjadi semula jadi. “Bawang putih liar”, “bawang putih gagak”, dan “bawang putih medan” Britain adalah ahli spesies Allium ursinum, Allium vineale, dan Allium oleraceum, masing-masing. Pengenalpastian nenek moyang bawang putih yang biasa adalah sukar, kerana kelupaan banyak kultivarnya yang mungkin diturunkan dari spesies Allium longicuspis, yang tumbuh liar di Asia tengah dan barat daya.

Di Amerika Utara, Allium vineale (dikenali sebagai “bawang putih liar” atau “bawang putih gagak”) dan canary Allium, yang dikenali sebagai “bawang putih padang rumput”.

:::
Untuk mengetahui cerita selanjutnya sila tonton video ini sampai ke hujungnya supaya anda mendapat informasi yang lengkap.

Jika ada sebarang cadangan atau pertanyaan sila berhubung dengan admin laman web ini.Video di dalam web ini adalah untuk hiburan semata mata.

Sila scroll ke bawah untuk melihat video penuh mengenai kisah ini.
Terima kasih kerana sudi menonton.

Jangan lupa like and follow FB fanpage kami VIDEO BIKIN PANAS seperti di bawah.Terima kasih.

:::
VIDEO BIKIN PANAS
Sila tonton video:

Add Comment