KECOH JARANG JARANG BERLAKU DI MAJLIS PERNIKAHAN .AKSI ‘KERUSI TERBANG’,TERNYATA INI PUNCA YANG MENGEJUTKAN RAMAI PIHAK

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Beberapa hari terakhir ini, penguna media sosial di dikejutkan dengan sebuah video viral pernikahan, dalam video tersebut sebuah acara pernikahan sedang ‘di huru hara’ kan oleh seorang lelaki.

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Dalam video yang du muat naik oleh salah seorang pengguna akaun facebook tersebut, acara perniakahan dikejutkan dengan pergaduhan beberapa lelaki hingga terjadi saling lempar kerusi.

Ditengah tengah terjadinya pergaduhan, terdengar juga suara dari seseorang tetamu lain untuk menghentikan pergaduhan dan menentramkan suasana, tapi diabaikan dan malah membaling kerusi antara kedua belah pihak

Dalam keterangan video yang tular, diketahui kejadian tersebut berada di Bumiaji, Kota Batu, Jawa Timur. Acara pernikahan yang kecoh tersebut diakibatkan bekas kekasih nya.

Pernikahan tersebut dilakukan oleh pasangan Fachrudin Hamzah dan Mira.

Asal mula pergaduhan itu disebapkan teman anaknya yang bernama Bayu dan Pram datang ke majlis pernikahan. Keduanya terperosok dari tangga.

Dalam gelak tawa, tapi satu temannya yang berada jauh dari tempat mereka jatuh mengira keduanya jatuh didorong tamu undangan lain dan langsung melempar air mineral ke orang yang berada dekat dengan temannya.

Orang yang dilempar pun tidak terima dan membalas sehingga terjadi kekecohan. majlis pernikahan pun kecoh dan orang-orang bertempiaran. “Memang benar ada kekecohan saat pernikahan anak laki-laki saya, yaitu Fachrudin hamzah dan Amira Adelia,” katanya

Dan pemilik rumah pun menegaskan, bahwa pergaduhan tidak benar karena mantan pacar.Sementara itu, kejadiaan ini pun diselesaikan lewat kekeluargaan dan tidak dilapor ke polisi.

Berikut videonya :

Sumber: verma

Add Comment