Jambatan kaca ini menakutkan gadis sampai jadi cam ni.. Sudah tidak hirau penampilan dah!!

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Jambatan kaca ini menakutkan gadis sampai jadi cam ni.. Sudah tidak hirau penampilan dah!! Netizen: “Bagaimana jika jambatan itu sebenarnya retak dan mereka fikir ia hanya prank.” Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk lihat apa yang terjadi.

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Hubungan cinta China dengan jambatan kaca telah melanda tinggi yang baru – atau rendah, bergantung pada bagaimana anda melihatnya. Taihang Glasswalk Timur di wilayah Hubei adalah pelancong yang mengejutkan dengan lantai kaca yang kelihatan menghancurkan ketika mereka berjalan di atasnya. Untuk menjadikan pengalaman ini lebih realistik, kesan bunyi sekeliling dan hiasan ringan juga digunakan dalam ciri ini.

Sesetengah pelancong telah terjatuh untuk prank, termasuk pemandu pelancong yang dilihat panik dalam video sebagai panel kaca di jambatan, yang lebih daripada 3,800 kaki di atas tanah, kelihatan retak di bawah kakinya. Sensor inframerah digunakan untuk mengesan pejalan kaki berjalan, yang akan mengaktifkan kesan khas untuk prank itu. Tetapi sesetengah orang netizens tidak geli hati, dengan beberapa orang berpendapat bahawa kesan khas yang menakutkan mungkin menyebabkan serangan jantung di antara yang lemah hati.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Jambatan kaca ini menakutkan gadis sampai jadi cam ni.. Sudah tidak hirau penampilan dah!! Saksikan

Sila tonton video:

Add Comment