Ceraikan suami yang lumpuh, 3 tahu kemudian wanita ini menyesal lihat suaminya jadi begini

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Ceraikan suami yang lumpuh, 3 tahu kemudian wanita ini menyesal lihat suaminya jadi begini. Netizen: “Kita pandai kecam saja dan seronok dgn penyesalan org lain…..tapi ingat kita mungkin juga bole jadi seperti dia.” Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui jalan cerita yang lebih lanjut dan lengkap.

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Kekayaan bukan segala-galanya dan tidak dapat gantikan dengan kasih sayang. Ini mungkin alasan yang paling saintifik dan baik di luar sana. Ya, bertentangan dengan bagaimana kita selalu merasa seperti kita memerlukan lebih banyak, wang mempunyai batasnya. Akan datang satu titik dalam hidup anda di mana wang hanya berhenti memberi anda kebahagiaan yang anda harapkan.

Ya, saya tahu anda mungkin pernah mendengar ini seratus kali sebelum ini, tetapi saya akan memberitahu anda sekali lagi. Wang bukanlah segala-galanya kerana ada orang dalam kehidupan anda yang lebih penting. Satu-satunya perkara yang anda ada antara anda dan orang-orang dalam hidup anda adalah hubungan anda dengan mereka. Sesetengah orang dalam usaha mereka untuk menjadi yang terkaya, akhirnya membakar jambatan hanya untuk mendaki di atas (aka promosi pekerjaan).

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan semata-mata. Sekarang mari sama-sama kita tonton video di bawah. Ceraikan suami yang lumpuh, 3 tahu kemudian wanita ini menyesal lihat suaminya jadi begini. Saksikan

Sila tonton video:

Add Comment