Warga Ketakutan! Saat Siang Hari Langit Tiba-tiba berubah menjadi Aneh

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Warga Ketakutan !! Saat Siang Hari Langit Tiba-tiba berubah menjadi Aneh. Netizen: “jangan takut kita takut itu sama Allah yang menciptakan kita sembayang lah sebelum kamu di sembayangkan..” Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Pegawai Rusia kelihatan bingung di atas awan besar yang mengubah hari ke malam menjijikkan pesara di kawasan yang lebih besar daripada Britain. Terdapat tuntutan bahawa kegelapan tiba-tiba mungkin disebabkan oleh habuk dari mogok meteorit atau ujian senjata Kremlin rahsia. Penjelasan lain untuk penduduk setempat yang misterius adalah UFO, gerhana yang tidak dilaporkan, ‘kerja syaitan’, atau asap dari kebakaran hutan.

Pegawai pertahanan dan meteorologi Moscow telah gagal memberi komen mengenai awan kegelapan yang melanda tiga wilayah terutamanya wilayah Artik di rantau Yakutia pada pertengahan hari. Tiada laporan tentang meteorit, gerhana atau ujian senjata – apalagi penampakan ruang angkasa asing. Seorang penduduk tempatan dari Eveno-Bytantaisky berkata: ‘Mesej berlaku sekitar flash kilat yang didaftarkan oleh satelit Amerika Syarikat, diikuti dengan peningkatan tahap radioaktif dan aktiviti luar biasa tentera. ‘Kami tidak akan diberitahu ini benar atau salah.’

Ada yang mendakwa ia mungkin ‘jenis senjata baru’ yang diuji oleh tentera Rusia. Sumber lain berkata: ‘Ini hanya boleh diterangkan oleh UFO.’ Penduduk melaporkan kegelapan bermula sekitar pukul 11.30 pagi dan berlangsung hampir tiga jam pada hari Jumaat.

Sila tonton video:

sumber dnharian

Add Comment