Nenek 80 tahun ni terlihat sangat lemah duduk depan Piano! Siapa sangka bila jarinya mulai bergerak, Netizen Semua Bersorak Dengan Aksinya! Woww Sungguh Luar Biasa

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Street pianist Natalie Trayling jalan ke dalam satu kedai bernama di Melbourne, Australia. Setelah diberitahu terdapat satu piano dalam untuk kegunaan perayaan. Seorang pianist yang sedang bermain piano. Dia mengenali Natalie sudah banyak tahun dahulu bila dia berjalan di jalan raya dan bermula bermain piano dan menarik perhatian orang ramai dan juga media massa.

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Dia memberitahu Natalie dia akan duduk ke tepi sikit dan mendengar dia bermain piano. Kedua-dua lagu tersebut adalah dimainkan oleh Natalie dengan langsung tidak bersedia, menurutnya dia akan memikirkan lagu semasa dia bermain.

Ini juga memberitahu kita bahawa supaya jangan risau tentang masa tua. Banyak orang yang sudah hampir bersara akan berasa bimbang, terutamanya golongan lelaki. Mereka yang tidak banyak masa dalam keluarga tiba-tiba kena menduduk di dalam rumah sepanjang masa dan mereka tidak tahu apa yang boleh mereka buat.

Banyak lelaki tua yang mengalami masalah mental kerana ingin bersara. Malang sekali, masalah ini tidak selalunya diperhatikan oleh orang ramai terutamanya mereka tersebut golongan lelaki. Ini kerana kita sudah biasa untuk mengganggap mereka sebagai lelaki dan menganggap bahawa golongan lelaki adalah yang tabah dan tidak takut dengan apa-apa.

Apa-apa pun, jom tonton video di bawah. Nenek 80 tahun ni terlihat sangat lemah duduk depan Piano! Siapa sangka bila jarinya mulai bergerak, Netizen Semua Bersorak Dengan Aksinya! Woww Sungguh Luar Biasa. Saksikan

Sila tonton video:

Add Comment