KERETA AXIA INI HADAPI DETIK CEMAS BILA BUDAK MOTOR INI DATANG DAN KETUK TINGKAP KERETA

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Tinted kereta terutama yang mempunyai safety anti crack amatlah penting untuk kereta anda. Kalau anda pergi ke kedai buat tinted dan bertanyakan tentang security tinted ini pasti anda terkejut dengan harganya. Harga sekuriti tinted ini boleh mencecah ribuan ribu ringgit tetapi ianya amat berbaloi.

Join Group Koleksi Kata Hikmah
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Jika anda melihat video video di laman Youtube berkenaan sekuriti tinted ini anda pasti tau betapa kuatnya tinted ini. Bermacam macam kejadian tentang pecah kereta samada meletakkan kereta anda di rumah atau ketika sedang menunggu lampu isyarat.

Ini Apa Yang Terjadi Kepada Kereta AXIA

Dikatakan berlaku di lampu isyarat dekat Bukit Jalil Technology Park. Sebuah kereta Axia didatangi 2 buah motorsikal dan salah seorang dari mereka bertindak cuba memecahkan cermin kereta tersebut.

Tidak dapat dipastikan mereka gunakan apa untuk pecah cermin tetapi ternyata usaha mereka gagal dan mereka terus beredar. Jika anda lihat video itu betul betul anda akan lihat pemandu kereta tersebut seperti tidak buat apa apa dan membiarkan kejadian itu berlaku. Selepas kumpulan motorsikal itu beredar pemandu tersebut masih tidak buat apa apa walaupun kereta di depan Axia itu bertanyakan samada dia ok atau tidak.

Salah Kereta Ke Motor?

Terdapat 2 teori disini (andaian dan info ini tidak dapat disahihkan). 1, samada kumpulan motorsikal ini memang ingin pecah kereta untuk merompak atau situasi number 2, kereta axia ini ada buat sesuatu yang mengundang kemarahan mereka yang bermotorsikal dan sebab itu pemandu tidak panik dan kumpulan motorsikal tidak bertindak sedaya upaya untuk memecahkan cermin tetapi sekadar melepaskan geram.

Apa pun segala info tidak dapat dipastikan. Yang pasti semua kenderaan terbabit jelas terpapar number plate. Kita tunggu laporan rasmi dari pihak berkuasa atau mereka yang terlibat

Kredit Info: Netizenmy & kualalumpurviral

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *