MERDU BETUL SUARA ALUNAN AZAN RAJA MUHD ATIQULLAH

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Sejak kebelakangan ini nama pelakon Raja Muhd Atiqullah kerap meniti di bibir peminat. Boleh dikatakan dia memiliki pakej lengkap sebagai pelakon. Ditambah pula dengan alunan suara lunak ketika membaca surah Al-Quran.

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Terbaru, pelajar tahfiz ini sekali lagi membuatkan kita terpesona apabila diperdengarkan azan ketika di majlis berbuka puasa bersama barisan pelakon drama bersiri Nur di salah sebuah hotel di ibu kota. Merdu betul suara dia azan!

Perasan tak siapa itu?

Sedap suara dia…

Sumber: Media Hiburan, Noorkhiriah / Ohbulan via Berita Steady

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

BIODATA BELIAU

bunjut pun tak tau ke mirul oi ! hehe sejak semalam nama raja atiqullah menjadi sebutan ramai. dia ni yang membawa watak amirul dalam drama NUR. Jejaka kacak ini merupakan antara pelakon dalam cerita ini. selain dari wajah yang kacak, dia juga mempunyai suara yang sedap dan kelancaran dalam membaca alquran yang sangat baik.

nak cerita pasal amirul atau raja atiqullah ni, apa kata kita baca biodata pelakon raja atiqullah dekat bawah ni.

Biodata Raja Atiqullah

Nama Penuh : Raja Muhd Atiqullah
Nama Artis : Raja Atiqullah
Tarikh Lahir : 2000

Twitter : https://twitter.com/raja_atiqullah
Instagram : @therajaatiqullah

bagi yang tak dengar lagi alunan suara atiqullah ni, anda boleh layan di bawah ini ya.

Alunan bacaan alquran oleh amirul/atiqullah ni dirakamkan sewaktu dia dan beberapa lagi pelakon drama Nur menerjah konti Hot Fm baru ni. serius aku boleh katakan suara dia memang sedap

dia juga merupakan bekas pelajar Maahad Tahfiz wal tarbiyyah darul iman di Kuala Terengganu. patutlah pandai baca alquran. dia juga pernah jadi imam dekat masjid tau

hebat budak ni, aku doakan amirul ni terus sampaikan dakwah dimana dia berada. bila masuk dunia artis ni, macam-macam boleh berlaku. aku yakin dia kuat untuk menghadapi dugaan yang ada dalam dunia seni kita ni.

Sumber kataubaid.com

Add Comment