YA ALLAH!!! Petanda Nyata Hari Kemusnahan Kita Dah Dekat!!! Padang Pasir Bumi Anbiya Ini Bertukar Jadi Taman Tema Air Terbesar Dunia Yang Penuh Maksiat!

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Nabi pernah kata, “Tidak akan tiba hari Kiamat hingga tanah Arab kembali hijau penuh dengan tumbuhan dan sungai-sungai.” Sekarang anda lihat sendiri gambar dan video ni dekat setara mana dahkita dengan kiamat. Bukan takat sungai dan pokok tapi maksiat pun dah berleluasa kat tanah anbiya tu! ???

Join Group Koleksi Kata Hikmah
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

PETANDA KIAMAT SUDAH HAMPIR!!Padang Pasir Bertukar Menjadi Taman Tema Air Terbesar Di Dunia ! Ini diantara petanda Kiamat yang sudah semakin hampir tiba dengan kita. Semoga kita semua tidak lagi lalai dan leka dengan hal duniawi sahaja.

Negara Arab menjadi padang rumput dan sungai.”Tidak akan datang hari kiamat sehingga negeri Arab kembali menjadi padang rumput dan sungai-sungai.” – Sahih Muslim

Terletak di Al Ain, sebuah bandar oasis pedalaman yang merupakan sebahagian daripada Emiriah Abu Dhabi, Wadi Adventure adalah taman tema yang terbesar di dunia dengan gelombang ombak tiruan, sungai untuk berkayak, kolam kanak-kanak dan dewasa serta di lengkapi pelbagai kemudahan permaian lasak.

Video:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *