Isteri Tak Kunjung Pulang Dari Malaysia, Bapa Goyang Anak Hingga Mengandung

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Isteri Tak Kunjung Pulang Dari Malaysia, Bapa Goyang Anak Hingga Mengandung|Tidak ada lagi kata yang tepat,untuk menggambarkan betapa biadapnya seorang bapa kandung yang tergamak menjadikan anak kandungnya sendiri sebagai tempat pemuas nafsu selama bertahun tahun.

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Aksi haruan makan anak ini terbongkar apabila mangsa yang kini berusia 14 tahun di kabarkan membuat satu repot polis kerana takut selepas mengetahui dirinya hamil 3 bulan.

Menurut pengakuan mangsa,terakhir kali di dirogol paksa oleh bapanya pada 22 mac 2018 lalu,ketika dia tidur didatangi oleh ayahnya dan memaksanya melakukan hubungan intim di rumah mereka Lampung dengan ungutan dia akan dipukul jika keinginan bapanya tidak dipenuhi.

Katanya lagi, dia sudah lama menjadi hamba pemuas nafsu bapanya semenjak ibunya pergi merantau ke Malaysia ketika umurnya 10 tahun.

Suspek yang kini dalam tahanan pihak polis Pardasuka lampung mengaku melakukan hal bejat itu kerana terlalu rindu dengan isterinya,ditambah pula isterinya tidak pernah pulang semenjak berangkat ke malaysia.

Bagaimanapun kini mangsa yang mengandung tiga bulan,di jaga oleh neneknya sementara menunggu kepulangan ibunya dari Malaysia.

Add Comment