IBU INI MEMBAWA BAYINYA TIDUR, BEBERAPA MINIT KEMUDIAN DIA MENEMUKAN BAYINYA DALAM KEADAAN BERLUMURAN DARAH! RUPANYA BAYI ITU TELAH DISERANG OLEH SESUATU YANG DAHSYAT!

Join Telegram Taman Ilmu Di Bawah

Telegram

Ibu Ini Membawa Bayinya Tidur, Beberapa Minit Kemudian Dia Menemukan Bayinya Dalam Keadaan Berlumuran Darah! Rupanya Bayi Itu Telah Diserang Oleh Sesuatu Yang Dahsyat!

Join Group Kami Sokong Ustaz Ebit Lew
Kami Sokong Ustaz Ebit Lew

Melihat penderitaan anak-anak sendiri adalah salah satu hal terburuk di dunia, dan rasa sakit saat menghadapi seorang gadis kecil yang telah diserang oleh rakun sangat menyakitkan.

Foto-foto ini sangat ngeri untu dilihat, namun keluarga tersebut ingin orang-orang melihat mereka dan mengerti betapa mengerikannya kejadian pada putri kecil mereka Jourini.

Keluarga tersebut mengatakan bahwa bocah berusia empat bulan itu diserang oleh seekor rakun yang mencoba menarik gadis kecil itu keluar dari tempat tidurnya, Fox 29 melaporkan.

Serangan tersebut terjadi pada malam antara pukul 22:00 dan 23:00.

 

Ibu si gadis, Ashley Rodgers, membawa anak perempuannya yang berusia 6 tahun ke kamar mandi.

Ketika dia kembali ke kamar bayi berusia empat bulan itu, dia menyaksikan pemandangan yang mengerikan dan membuatnya panik.

“Dia berbaring di lantai – di tengah ruangan – darah menutupi wajahnya dan piyamanya,” kata ibu ke stasiun berita.

“Saya pikir itu adalah mimpi buruk ketika saya mendapat kabar di telepon, jantung saya seperti mau copot, saya tidak tahu harus berkata apa, apa yang harus dipikirkan,” kata ayah Samuel Black kepada Fox 29.

Si ibu mengatakan bahwa rakun itu menarik gadis itu keluar dari tempat tidurnya dan tergeletak di lantai.

Dia kemudian dibawa ke ruang gawat darurat di Rumah Sakit St. Christopher di Philadelphia. Menurut keluarga, ia harus dijahit dengan 65 jahitan.

 

Tetangga lain di gedung tersebut telah mengeluh tentang rakun yang merusak bangunan tersebut.

Menurut Fox 29, pemilik berutang sejumlah besar pajak, namun telah membuat rencana pembayaran. Juga jelas bahwa pemilik bangunan tersebut tidak memiliki izin untuk menyewakan apartemennya.(Yant)

.

Kalau Anda Mengalami Tulang Retak Atau Patah, Sila Amalkan Doa Ini, Pasti Allah Akan Memberi Kesembuhan Yang Cepat..Jangan Lupa Sebarkan Untuk Kebaikan Bersama..!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh ..

Segala puji bagi Allah, Rabb sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari kiamat.

Sahabat yang di rahmati Allah,

Surah Yasin banyak khasiatnya & diantara bahagian ayat2 ini sebagai penawar kepada patah tulang, retak tulang & lain2 berkaitan patah. Jika mengalami patah akibat jatuh ataupun yg aktif bersukan lasak seperti ragbi, bola sepak elok amalkan sebelum masuk padang. Baca selawat 3kali & ayat2 tersebut & sapu pada kaki atau seluruh badan supaya elak patah.

Bagi yg mengalami retak tulang & “Ostoeporosis” iaitu tulang rapuh terutama orang2 tua elok amalkan doa ini dimulakan dengan bacaan selawat syifa 1kali diikuti doa ini sebanyak 1kali & ditiup pada air & minum. Lakukan pada waktu pagi sebelum sarapan pagi. Insyaallah jisim tulang tuan puan akan bertambah kuat. Selalu makanan yg banyak kandungan kalsium.

[78] Wadaraba lana mathalanwanasiya khalqahu qala man yuhyee alAAithamawahiya rameem

[79] Qul yuhyeeha allatheeanshaaha awwala marratin wahuwa bikulli khalqin AAaleem

Maksudnya: [Surah Yasiin: Ayat 78 dan 79].

patah tulang, rawatan patang tulang, petua patah tulang, cara rawat tulang patah, petua rawat tulang patah

78. Serta dia mengemukakan satu misal perbandingan kepada Kami (tentang kekuasaan itu) dan dia pula lupakan keadaan Kami menciptakannya sambil dia bertanya: Siapakah yang dapat menghidupkan tulang-tulang yang telah hancur seperti debu?

79. Katakanlah: Tulang-tulang yang hancur itu akan dihidupkan oleh Tuhan yang telah menciptakannya pada awal mula wujudnya dan Dia Maha Mengetahui akan segala keadaan makhluk-makhluk (yang diciptakanNya)

Saya amat berharap kepada pembaca untuk share doa ini supaya kita sama2 dapat mengamalkan doa ini ..

Sekian sahaja yang dapat saya kongsikan, jangan lupa untuk share.

Sumber: Petua Ibu

Add Comment